Jobbhelg

Är barnvakt denna kväll också hos ytterligare en familj med två svinsöta och sköna killar. Dom leker med sina racerbilar och verkar just nu lite tveksamma till min inblandning i det hela.... I morgon ska jag intervjua två fantastiskt coola tjejer som startat organisationen Ung Cancer. Så det blir inte mycket ledigt den här helgen. Men det är bra för då spar jag in lite pengar eftersom jag inte kan gå ut ;) Vi lyckades förresten inte boka någon resa idag utan får fortsätta med förhandlingarna i morgon. Gustav vill åka till Egypten men jag tycker det känns lite obehagligt och fel att åka dit med alla oroligheter och vidriga övergrepp på folket som varit senaste tiden. Känns bisarrt att åka och sola och bada en bit bort och låtsas som ingenting. Har jag fel? Hur som helst vill jag till värmen och solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0