Besegra rädslor

Jag är oerhört stolt över migsjälv att jag sammanlagt flög i 12 timmar med 8 start-och-landning fast jag var skiträdd och trodde att jag skulle dö. Rädslor måste besegras och slås ner. Man måste visa vem som bestämmer, annars kommer dem att styra ditt liv. Att resa och att drömma om att resa har varit en stor del av mitt vuxna liv, men på grund av en äcklig flygupplevelse för 3 år sen blev jag otroligt flygrädd. Tanken på att sitta i ett skakigt plan med dödsångest har fått mig att avstå från en av dem sakerna jag älskar mest. Nämligen att se och uppleva nya platser. Därför var den här lilla resan ett viktigt steg för mig.



Hade lite svårt att uppskatta den här vackra utsikten från fönstret...

Kommentarer
Postat av: Caroline - wwwaddell.com

Bra gjort! Kämpar med samma, det ska banne mig inte stoppa mig heller. :P

2011-12-31 @ 22:53:02
URL: http://wwwaddell.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0