Känslomässig kortslutning

Godmorgon mina älsklingar! I alla fall för mig. Under augusti kommer jag att jobba deltid, 80 % på Egoboost, vilket gör att jag kan unna mig sådanhära slappa bakismorgnar. Så tro inte att jag missköter mitt jobb! Har tryckt i mig tortellini som jag hittade hos Gustav (älskar att gå på jakt i andras kylskåp, alltid lika spännande..) och kaffe och tänkte uppdatera er om gårdagen. Sen ska jag iväg och bada för jag svettas som en ko.

Mötte upp Gustav och hans bästa kollegor och gick till kungsträdgården och PRIDE. Killarna slog vad om att de skulle få upp Linnea och sjunga karaoke och det slutade med att de betalade 3000 spänn för att få se henne sjunga "hit me baby one more time". Haha. Typsikt killar på något sätt. Hon var så klart jätteduktig. Sen gick vi en kortis till Sturehof och sedan blev det gamla kära (?) Soapbar. Hade en jättekul kväl!

Men sen när vi kom hem så blev det nog lite mycket för mig. 4 nätter med alldeles för lite sömn och sedan festa på det. Började gråta utan någon anledning. Stackars Gustav. 

Skönt att få sova ut idag i alla fall. Behövde det verkligen, blir helt knäpp av sömnbrist. Vilket får mig att inse hur jävla jobbigt det kommer bli att skaffa barn - men det får vi ta i ett annat inlägg!



Jag och Gustav på Soapbar



Linnea och Ludvig - världens bästa!



Linnea sjunger Britney Spears i kungsträdgårdens karaoketält.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0