Kvällen nalkas

Min katt Tiger sover på min dator så det är lite svårt att skriva. Kollar på sex and the city boxen som jag köpte idag (ja vet jag är några år efter alla andra som vanligt) och försöker hålla mig vaken. Ska betala lite räkningar och sortera kvitton innan jag får gå och sova. Idag var vi på moderna tidskrifters kontor (läs villa med pool) på lilla essingen. Vi åt lunch med Angelica på ett sushihak i närheten. Imorgon blir en roligare kväll, då ska jag nämligen festa loss på Pride.

Juste. Glöm inte att stödja aftonbladets kampanj "skänk en timme till Afrika" eller skänk pengar direkt till läkare utan gränser. De är på plats och de räddar liv. I all maktlöshet får man göra det lilla man kan.

Natti natti finisar



Bella, Josefin, Angelica och Hanna



Tycker om dessa flickor så mycket.



Jobba lite på terassen.  Mina ben som chillar i hörnet. Hanna som späxar som vanligt. *Suck*



Ska öva lite på det här med posering. Inte min starkaste sida. Pluta med läpparna funkar väl alltid? Eller? Nej? Fan då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0