Oförglömlig kväll

Hade en galet kul kväll igår! Först tävlade vi i Gokart. Jag ledde efter halva tiden, sedan körde Bella om mig och när jag försökte varva henne så smällde det ganska ordentligt när min, Hannas och Bellas bil krockade. Tävlingen slutade på en tredje plats för mig. Fan vad kul det var, vill åka Gokart varje dag! Sedan körde vi Segway och jag kände att jag och det lilla fordonet var som gjorda för varandra. Jag insåg att jag måste spara ihop pengar till en egen så att jag kan segla in till jobbet varje dag på den.

Sedan åkte vi i samlad trupp på våra seggisar till restaurangen "Hemma hos Kaj". Därefter följde en matorgie av räkor, jordgubbar, vin, ostar och massor smårätter. Jag testade att äta grodlår för första gången. Det såg helt sjukt ut. Som benen på en hockeyspelare. HUR SOM HELST. Jättetrevligt! Älskar tjejerna till döds. Och idag hälsar vi nya praktikanten Sanna välkommen. Hon ska stanna i sex veckor hos oss. Gullig tjej!





Älskar med denna bild att medan Bella poserar skitsnyggt så ser vi ut som hennes bråkiga småsyskon Knatte, Fnatte och Tjatte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0