Sommarens sista dopp

Blir lite deppig av meningar som börjar med "sommarens sista....." Sista grillningen, sista uteserveringshänget, sista helgen på lanstället och så vidare. Och igår tog jag troligtvis sommarens sista dopp. I Sickla. Det var iskallt men härligt.

Mindre härligt var att en and sket på mina byxor. Dessutom hade jag glömt att stänga gylfen på mina jeans. Jag hade inga trosor under eftersom de var bad-blöta och detta upptäckte jag PÅ VÄG HEM, när jag hade fikat på flotta "Göteborg" och flanerat runt i Hammarbysjöstad någon timme.

Aja. Bjuder på den.



Andskit



Fräscha solbrända Gina och bakfylle-Cissi med gårdagens smink och svintohår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0