slick

Igår kväll hängde jag med mina kusiner för att gå på en konsert/klubb på Mosebacke under namnet Slick. I Prides tecken skulle Big Freeida - en stor svart transa med stora muskler som skakade röven till tung hiphop - uppträda. Själva rövskakandet var det centrala. Vi fick till och med gå en liten instruktionskurs innan i att skaka röv rätt. Jag var taggad, men blev besviken på kvällen igår. Jag var på Mosebacke klockan 8, men konserten drog inte igång förren halv 12. Så det blev lite antiklimax. Hann bli både hungrig och trött. Sen har jag svårt för trånga lokaler med tusen fulla människor och sjukt varmt. Försöker gång på gång - men får lite klaostrofobikänslor. Men man måste ju testa allt en gång i alla fall! Nu ska jag till Råhlambhovsparken och träffa min lilla tjej Johanna. Och nu kommer jag försent bara för att jag var tvungen att blogga! Puss


Kusinvitamin
Svettig Cissi på dansgolvet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0