Selma Spa

Jag har ju glömt att berätta vad jag ska göra i helgen - jag åka till Sunne och Selma Lagerlöfs spa med Gustav! Åker om några timmar. Ska bli helt jävla fantastiskt hoppas jag. Är som en liten unge på julafton. Längtar!

Nu lyssnar jag på Bella som är med i Hallå P3, äter sen frukost och tvättar. Ska träffa Michaela och ta en promenad snart. Har ni några tips på vad man kan göra i Sunne förutom att hänga på Spat? Gustav är lite rastlös och vill typ bergsklättra medan jag mer vill sova i ett badkar, så vi får väl försöka mötas någonstans på mitten!

Kommer nog inte klara att inte ta med mig datorn så det blir nog lite bloggande därifrån. Ha en fantastisk helg alla.

    

Kommentarer
Postat av: Sig

Jag har varit på Selma Spa i Sunne en långhelg och jag gick inte utanför dörrarna. Finns massor att göra inomhus; gym, olika träningspass att välja mellan, behandlingar (kostar dock extra), pool, basäng, bastu, biljard, bar, solarium, ibland föreläsningar.. mm. Ha det toppen och ta vara på tiden!

/S

2011-08-12 @ 15:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0