Ramblas!

Igår trodde jag att jag hade dött och återuppstått i tapashimlen. Åt middag på Ramblas på långholmsgatan 3. Det var så gott och väldigt prisvärt. Träffade min kompis Kalle som jag inte sett på evigheter! Efter middagen gick vi till Imperiet en kortis innan jag ramlade i säng. Imorse kände jag att jag kunde sova 5 timmar till. Minst.

Nu har jag klunkat två koppar kaffe och hängt med bästa redaktionen ett par timmar, så nu är jag pigg. Ska intervjua Amelia Adamo om en kvart. Lite nervös! Hon är riktigt häftig och har gjort så mycket. Hon känns som en kvinna som verkligen vet vad hon vill och inte är rädd för att se till att få det. Håll tummarna att jag inte klantar mig nu!




Kommentarer
Postat av: Trixie

Vilken trevlig blogg :) Lär kika in fler gånger. Trevlig kväll :)

2011-08-19 @ 21:21:11
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0