Kräftskiva!

I lördags hade jag och min vän Mårthen kräftskiva för våra vänner i hans föräldrars villa. Det var så himla lyckat! Vädret var perfekt och man kunde sitta ute hela kvällen. Mårthen och hans snälla vänner och syster hade fixat jättegod mat, räksallad och västerbottenpaj till kräftorna och jag hade mixat ihop en fruktbål och prytt trädgården med ballonger och serpentiner. När klockan var 3 på morgonen dansade alla till Backstreet boys i vardagsrummet. Precis som det ska vara. Tack alla som kom!

Resten av helgen har spenderats med Gustav, massa film och frukost på sängen. Enda avbrottet var för att ta sig till kvarterskrogen och äta middag och till Ica och köpa godis. Perfekt.


                                                         
             

                                                    My man ♥

               

                                Bästa värdparet! Jag och Mårthen

Kommentarer
Postat av: Tess

Va fin bild på dig o Gustav. :)

2011-08-29 @ 14:23:06
URL: http://tessharkul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0