Förlåt

Hej älskade försummade läsare. Förlåt men har känt att skrivinspirationen har trytit senaste dagarna.

Nu är det tre ämnen som slåss om min uppmärksamhet.
1. Min uppblåsta glutenmage
2. Den stundande kickoffen med jobbet ikväll
3. Dagen so far.. Med kul möte.

Tänkte att jag helt enkelt trycker ur mig tre inlägg på rad. ( Jobbigt när cheferna läser bloggen och lägger ihop ett plus ett och förstår att jag har lagt ner arbetstid på denna blogg. ) Samtidigt så måste jag ju underhålla er. Dilemma.

Börjar med mötet i Sturegallerian i förmiddags. Gick superbra (var lite svett-skakig, läs gluteninlägget!) men tror att jag lyckades upprätthålla någon form av seriositet. 

Nu har Josefin kommit tillbaka från sin semester så nu är det slut på lallandet här. Hon är knallbrun och har på sig en liten mini shortsdress - medan vi andra lufsar runt i jacka och jeans och är bleka och glåmiga. Om jag är bitter? Neehejdå. Hur kul kan det vara i Turkiet? Jag kan ju kleta in mig med svettluktande brun utan sol och åka till simhallen.  



I förmiddags med Bella på spännande möte. .. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0