Fashion week party

Lite bilder från i måndags när modeveckan smygstartade på Cafét. Med handen på hjärtat är jag ganska ointresserad av mode, jag handlar mest på H&M och klär mig i det som jag trivs i och som passar min kropp. Följer inte trender slaviskt utan klär mig rätt klassiskt och feminint. Därför körde jag på en svart klänning och bröt av med en röd kavaj. Svårt att misslyckas med svart.

Kvällen var riktigt kul! Efteråt gick jag, Bella och hennes vänner och mötte upp Hanna (från redaktionen) på Malmen och åt middag och lyssnade på en spelning. Var kanske den godaste hamburgaren jag någonsin ätit? Malmen är för övrigt ett jäkligt bra första-dejten-ställe. Har dragit dit alla mina män, haha.



Bella, Christer, Christian och Hanna på Malmen



Världens bästaste chef



Hanna visar upp sina nya SNYGGA skor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0