Fantastisk helg

Nu ligger jag nedbäddad i min säng med en spinnande katt på magen och ska snart försöka somna. Helgen har verkligen varit underbart skönt. Det enda som var lite jobbigt var bilandet. (Hemresan tog 8 (!) timmar, med en massa mat och kiss-stopp. Dessutom hittade vi en bingohall som vi var tvungen att spela på och en rolig loppis.

Selma Spa är gigantiskt. Det finns hur mycket som helst att göra så det finns ingen risk att man blir rastlös. Vi har tränat på gymmet och kört ett sjukt jobbigt corepass i morse (det värsta är att jag vill imponera på Gustav och visa hur jävla fit jag är- vilket resulterar i att jag redan nu har en djävulsk träningsvärk och att mina mag och rumpmuskler är i chock.
Vi har badat och bubblat, ätit god mat och druckit goda drinkar och fått massage. Igår kväll promenerade vi till Sunne och åt på en jättemysig restaurang som hette Köpmannagården.

När jag blir rik ska jag definitivt åka tillbaka. Tack M. För världens finaste present.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0