Drama i morse

Hade en dramatisk morgon! Skulle mött upp Yrsa på redaktionen för pressfrukostklockan klockan 8 på KICKS. Detta var något jag hade sett fram emot i VECKOR. Vi skulle nämligen få rabatt på hela sortimentet, bli ompysslade av makeupartister och blivit lovade fina goodiebags.

Men av okänd anledning gick inte mitt alarm igång. Och min telefon var på ljudlös. När jag inte dök upp eller svarade ringde Yrsa till Chef-Josefin som oroligt ringde till MIN PAPPA. Stackars pappa trodde att hans dotter låg medvetslös på golvet och fått något slaganfall och inte kunde ta sig till telefonen. Så han trampade iväg på sin cykel och började banka hysteriskt på min dörr.

Då vaknade jag. I panik eftersom någon bankade på min dörr. Insåg att jag hade sovit i 10 timmar och missat pressfrukosten.

NU ÄR DET LÄGE ATT JAG KÖPER MIG EN VÄCKARKLOCKA.



Favoritjeansen och en sommartop som jag hittade i garderoben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0