Dekt hår?

Var så trött efter jobbet igår så jag tog en powernap på soffan på kontoret. Haft lite svårt att sova senaste nätterna igen. Jobbigt. Hur som helst så mötte jag upp Mårthen för lite middag på en libanesisk restaurang på söder. Hade så roligt åt efterrätten som servitören på knackig svenska förklarade var: "Grädde och grejer som blivit varm och kall och sen dekt med hår." Jag är otroligt dålig på att skärpa mig och vara artig utan skrattade tills jag nästan kissade på mig. Sedan mötte vi upp Michaela för ett glas vin på uteserveringen "Medis". Trevlig kväll måste jag säga. Sen svårt att sova igen.. Låg vaken till klockan 3 i natt. Nu kaffe kaffe kaffe. Och möte på moderna tidskrifter om en kvart. Hörs lite senare!





Michaela!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0