Stackars mig

Gud jag sov 14 timmar i natt. Vaknade helt utslagen. Ont i halsen, ont i huvudet, svettig och ynklig. Nu har jag 1. gurglat saltvatten 2. ätit Esperitox 3. Druckit kaffe 4. tagit Ipren och jag börjar äntligen komma tillbaka till livet. Nu funderar jag på att åka ut till vårt landställe på värmdö. Mamma och pappa är där och dom ska grilla. Har inte riktigt bestämt mig än, men tänker mig att det kan vara skönt att vara där och bara sola, läsa och inte göra något speciellt. Men jag blir så lätt rastlös! Det kryper i hela kroppen av att vara fast i en stuga med bara skogs-tv och sällskapsspel som sysselsättning. Men jag ska göra mitt bästa för att vara en harmonisk-härlig-landet-tjej. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0