Drinkluder eller söderböna?

Vilken sjuk kväll det var igår! Jag kan ju säga att jag mådde som jag förtjänade när jag vaknade i morse... har svaga minnesbilder av att jag dansade på en bardisk och fick en Ramlösa hällandes över mig? I alla fall. Var kul och det kändes lite som att vara på utflykt. Jag är nog mera av en söder/Berns-tjej men ibland är det kul att dra på sig korta klänningen och bara köra. Tråkigt bara med alla hjärndöda barbietjejer. Och hjärndöda bratfjantkillar som tror att man ska ligga med dem för lite gratis sprit. Men jag gillar kontraster. Ena dagen gummistövlar på läger och andra dagen champagne på stureplan.

I dag mötte jag upp min kompis Mårthen för lite käk i solen. Och shopping. Jag provade kläder i tre timmar och Mårthen var sympatisk klädrådgivare. Slutade med ett par jeansshort, jeansjacka, tihgts och ett linne och 600 spänn fattigare. Vad skulle jag göra utan H&M?

Ikväll blir en superlugn kväll med filmen "Du kommer möta en mörk lång främling". Glad påsk på er!



Jag bjöd Sanna på middag, sallad och jättegott surdegsbröd från ett bageri. Ska aldrig mer köpa bröd från LIDL!


Med Mårthen på en uteservering i Gamla stan. Vi lyckades sno en plats i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0