Äntligen fredag!

♥Igår skulle vi fira att tidningen gått i tryck så vi gick till Ugglan och drack öl och spelade fussball. Kul avslappnat och lite knäppt ställe. Gillade det verkligen! Sen tog vi ett glas på Malmen, men jag kom på mig själv med att sitta och gäspa, så det blev en tidig hemgång. Idag fick vi sovmorgon och började dagen med lunch på Blueberry. Vi planerade inför releasefesten i maj, det kommer bli så kul!!

Skönt med fredag och helg, ikväll blir det middag med Terese hos mig. Känns som att jag behöver en lugn helg och att njuta lite av solen.
Förresten vad vill ni läsa om i bloggen? Känner att jag svävar lite mellan hej idag åt jag en sallad - och vad-är-meningen-med-livet inlägg. Mer yta eller mer djup? Mer text eller mer bilder? Mer snusk? Tell me!!




LA FAMILIA !


Kommentarer
Postat av: S

Det är det jag gillar med din blogg! Hur du varvar texter med djup som man kan relatera till eller bara ta del av, och att vissa inlägg är lite mer lättsamma. Inte många klarar av att ha såna kontraster men du lyckas. Just därför att de lite mer tyngre djupare texterna är så jävla bra.

En sak som jag personligen tycker är intressant att läsa om när du skriver är ämnen som rör relationer och kärlek. Positivt som negativt. Hur kärlek kan vara fint för de som får uppleva en besvarad sådan men också hur jobbigt det kan vara när den är obesvarad. Oj..långt detta blev. Men i alla fall lite tankar:) Tycker din blogg är grym! Läser alltid:)

2011-04-15 @ 19:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0