FÅFÄNGA

Vi har kommit igång med nummer två nu och det känns om möjligt ännu roligare än nummer ett! Det coola är att mina ideér gick igenom på planeringsmötet igår och att jag får skriva om precis det som jag tycker är kul och det som engagerar mig! Kan det bli bättre? I första numret skriver jag en personlig artikel om kärlek och förhållande och varför det är så lätt att hänga sig kvar i något dåligt för att vi inte fattar att vi förtjänar hundra gånger bättre! Denna gång blir det en självutlämnande artikel om fåfänga... bland annat.

Och bara för det så måste jag lägga ut en dagens outfit, den första i bloggens historia! (aldrig riktigt fattat grejen?)
Top: JC, Skärp: H&M, leggings: Nelly.se skor: Din sko

Hoppas ni får en fantastisk dag! Jag ska på en intervju kl 17.00 för ett litet extrajobb. Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0