SALTARÖ ♥

Kom precis hem från vårt landställe. Har försökt njuta så gott jag kunnat. Vi har grillat, spelat vändtia ungefär 200 gånger, spelat kinaschack, jag har försökt läsa, solat och promenerat en halvmil.
Men det kryper ändå i kroppen. För att vara helt ärlig så beror det nog på min pappa. Jag är så glad att jag kan ta bussen hem och slipper bo med honom för han suger verkligen energin ur mig. Det är inte så att jag inte är tacksam för allt han har gjort för mig, men han klagar på allt och blir arg över minsta lilla. Han är en sådan som sa "varför fick du inte mvg?" När man berättade att man har fått VG på ett prov. Eller som tycker att jag ska "skaffa mig ett riktigt jobb". 
Men dom är bra ändå dom där föräldrarna. I små doser. Och min mamma är superduper.


Invigning av nya shortsen! Sol + brämhults juice = njutning.


Kinaschack. Obligatoriskt.


Daens outfit: Jordgubbsstrumpor. Pyjamas. Handduksturban.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0