Låt bli min livmodertapp!

Idag har vi försökt få till nån slags effektivitet på kontoret så vi har börjat med håll-käften-timmen, där allt prat/musik är förbjudet. Det märks att det är fredag och soligt.

Var på Beyond Retro igår på ettårsfest för butiken i Zinkensdamm och sen tog jag och Josefin ett glas på Snaps. Dock var lilla chefen så trött så att hon satt och gäspade i ett (eller så var det jag som var tråkig ) i alla fall så var jag hemma redan klockan 11. Nu ska jag om exakt en timme till MAMA MIA å ta cellprov + lite annat smått och gott som man måste göra då och då som den moderna kvinna man är. Jag ser EJ fram emot att få ett metallverktyg uppkört i min livmodertapp. Det känns helt enkelt lite olustigt. Jaja bara att bita i kudden och vara glad. 

Valborg imorgon. Party party.  


Värdens bästa extrajobb när man får hänga på uteserveringen på Balettakademin medan lilla Julia dansar.
Kaffe + tidning + sol = vardagslyx


Köpte en klänning till releasfesten på torsdag. Älskar den!


Å så här glad jag blev när jag såg den här....

Och ännu gladare när jag såg tidningen på Press stop!!! Nån som har hunnit läsa den än???

Kommentarer
Postat av: Eileen

Vilken otroligt snygg klänning!! Vad har du köpt den?

2011-04-29 @ 22:20:40
Postat av: Cissi

klänningen kommer från SOLO och kostade 500 spänn!

2011-04-30 @ 14:05:15
Postat av: eileen

Åhå :) Tack för tipset!

2011-05-01 @ 10:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0