En barnflickas bekännelser

Okej nu sitter jag i mörkret i familjens kök och äter kalla pommes. Big brother har precis börjat men jag vågar inte sätta på tvn i rädsla för att pojkarna ska vakna. Har burit tillbaka den minsta i sängen ca. sju gånger men nu verkar han ha somnat av ren utmattning. Vi har spelat memory, tittat på filmen mamma mu, lagt pussel, lekt affär och läst sagor. Mitt dilemma just nu är om jag ska gå och sova eller gå på en fest i natt. Är jättesugen och har till och med tagit med mig vin, högklackat, rakhyvel (?) smink och slampigt linne. MEN JAG BORDE HEM OCH SOVA. Fast jag vill inte. Fast jag borde. åhh...

IDAG har i alla fall varit en sjukt trevlig dag. Hade planerat att jag och en kompis skulle promenera runt Årstaviken men det slutade med att vi gick till hornstull och solade och hade picknik. Inte lika nyttigt men dock så mycket trevligare. ÅRETS VARMASTE DAG?? Tagit bilder som jag lägger upp SEN!!

JAHA NÄHÄ. Nu måste jag nog kika lite på B.B i alla fall... utan ljud...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0