DEADLINE KLAAR!


...Och det måste firas!
Någon miljonär som vill bjuda på skumpa ikväll?


Eller en öl för 29 spänn..?


Ska om en timme befinna mig på söder för att möta upp Josefin och Hanna. Vi ska gå till ett exotiskt ställe som heter Ugglan. Där kan man tydligen spela bordshockey och pingis. Låter perfekt. Har alltid varit avis på alla kids som får hänga på fritidsgården efter skolan (den i Enskede la dom ner så jag har aldrig fått hänga på nån - tack Göran Persson) så nu ser jag min chans att ta igen förlorad tid!

Men först en dagens. Jag tycker jag börjar bli riktigt bra på detta. Skäms inte lika mycket utan posar vant som att jag inte har gjort annat i mina dar.



skor: Dinsko Byxa: nelly.se (minns inte märket) Sjal: Köpt i Estland på en marknad
Tshirt: Snott av Gustav Humör: Trött, glad, belåten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0