DATORNÖRD!!

Jag är en person som lätt fastnar. Om jag är ledig som idag tänker jag så här: åh vad fint väder det är, jag borde gå ut och ta en långpromenad, eller fika på stan, eller vår-storstäda, eller träna, eller shoppa nu när lönen kommit, eller äta glass, eller sitta på nån utservering och läsa. .. hmm..

I slutändan så tar det flera timmar för mig att komma till skott. Har sån beslutsångest av vad jag vill göra att jag inte gör något! Nu har jag suttit framför datorn i 3 timmar. VARFÖR?! Solen skiner. Jag måste ut och hitta på något... MEN VAD SKA JAG VÄLJA?? Vill ha en arg liten mamma som drar ut sladden och säger nu räcker det, nu ska du ut och leka!


Glass, sol, stockholm.... Lycka OCH beslutsångest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0