Dagens bikt!

Vi går alla runt och har en drömbild av oss själva. Hur vi vill att andra ska uppfatta oss. Jag tycker att jag har lyckats skapa en ganska bra image av mig själv. Men eftersom detta är min bikt så kommer nu sanningen......



Hur jag vill ge sken av att vara:

Koll på omvärlden, läser tidningen och ser på nyheterna
Miljömedveten   
Medveten vegetarian   
Lyssnar på bra musik
Politiskt medveten och intresserad
Självständig 
Hatar silikonbröst
Tränar regelbundet och gillar det
Bra på att laga mat
Är en bra lyssnare
Gillar konst och kultur 
Uppskattar svåra och djupa filmer
Är en hälsosam person som tar hand om sigsjälv
Läser mycket och bra litteratur
Tycker att insidan är viktigast
Är fördomsfri     
Är generös och ger mycket pengar till bistånd                              
Ger pengar till uteliggare

Och så här är verkligheten:

Orkar aldrig läsa tidningen och tycker att det är tråkigt att se på nyheterna
Orkar inte källsortera eller släcka lampor hemma
Älskar cheesburgare
Lyssnar på 90-tals hits
Aldrig läst ett partiprogram 
Hatar att vara ensam
Vill ha större tuttar
Tycker att det är tråkigt och jobbigt att träna 
Äter pasta sex dagar i veckan
Gillar mest att prata om mig själv
Tycker att konstutställningar är skittråkiga 
Tycker att pretty woman är världens bästa film
Feströker, dricker för mycket vin och äter för mycket snabbmat
Läser nästan aldrig ut en bok 
Skulle aldrig gå ut med en ful kille
Dömer en person på 3 sekunder 
Ger inte speciellt mycket till bistånd
Ger nästan aldrig pengar till uteliggare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0