BACK TO BIZNIZZ

Igår fick ja veta att jag måste ha gjort något slags bra intryck på egoboost eftersom dom vill ha kvar mig och Hanna efter vår praktik! Har alltid drömt om att jobba på ett tjejmagasin ända sen jag snodde min systers Vecko Revyn som sjuåring. Sen dess har jag prenumererat på både Veckis, Solo och Frida och det bästa som fanns var att drömma sig bort i den där vuxenvärlden av smink, sex och mode. Egoboost är dessutom en skitbra tidning eftersom den handlar om självkänsla och karriär och uppmuntrar unga tjejer att ta plats och våga. Att alla som jobbar med den dessutom är tjejer under 25 gör att det är världens roligaste arbetsplats!

Har varit dålig på att blogga denna vecka, skäms! Här kommer lite bilder från vår afterwork i fredags och från veckan hittils.



Vi är bäst


Lappleken. varför fick jag bara lappar som "mest troligast att försörja sig som strippa?" Och "legat med flest"? haha.


Hanna ser pilsk ut


vinkväll på kontoret. Hanna hetsar alltid mig att göra fula miner men känner att hon ligger hästlängder före mig på det området. Blev en väldigt rolig kväll!
 

Idag har vi bland annat klippt och klistrat ihop en visionsboard. Känns som att vara tillbaka på fritids! Älskar det!
Har snott nästan alla bilder från
josefins blogg 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0