trött trött trött

Är jag idag. var på kontoret först å jag kan verkligen säga att alla där jobbar som djur. Går liksom att skära i den stressiga stämningen. Ledarutbildning på torsdag och gala om två veckor, och lägret som drar igång om mindre än två månader! Efter det så var jag å hämtade mina tjejer (är barnflicka 3 dagar/veckan). Följde med Julia på hennes fotbollsträning, lagade fiskgratäng och sen var det godnattsaga och läggning, som misslyckades ganska ordentligt eftersom dom var mer sugna på att springa runt i trapphuset...
Nu är jag hemma i alla fall och måste själv sova för jag ska upp tidigt och iväg på nytt jobb imorgon halv 9 på stureplan. På onsdag drar vi iväg på ledarutbildning å är borta hela helgen. Kommer bli sjukt kul och intensivt!

Har i alla fall äntligen köpt min klänning till galan. Den ser ut så här:


Var på Stockholm modecenter i helgen och gjorde några fynd. Kolla in länken http://www.modecenter.se/
Det är flera hundra agenturer som säljer ut vårens eller höstens kommande kollektioner. Å allt ligger intryckt i en fabrikslokal i Nacka. Det var helt desperata kvinnor som slet av sig sina kläder å provade mitt i butiken (lite som fem i tre - ragget - blicken) i hopp om att göra något billigt fynd. Hur som helst, värt att kolla upp!
Hoppas ni får en fantastisk vecka och helg alla fina läsare!

Kommentarer
Postat av: Fucking dramaqueen.

riktigt snygg.

2010-05-11 @ 13:15:42
URL: http://kittymjaooou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0