Maskrosbarnsgala om 9 timmar!

Åh snart är den här. Galan. Som vi har pratat om i månader nu. Är pirrig, nervös och glad just nu. Även om jag inte har varit ansvarig för den, har jag ändå sett idén växa fram och bli verklighet. Det är det som är så häftigt. Hur mycket man faktiskt klarar av. Har varit lite kaos på kontoret senaste dagarna. Alla är stressade och pressade och stämningen har inte varit alltför bra. Jag tror och hoppas på att allt detta kommer släppa ikväll när allt är över och att alla bara kan njuta av de jobbet vi/de har lagt ner på sista tiden. För jag älskar mina vänner som jag jobbar med, men ibland verkar det nästan omöjligt att undvika konflikter. I efterhand minns man ju bara det bra sakerna, eller hur? Så antagligen även denna gång. Men ikväll alltså. Jävlar vad peppad jag är!! Ska bli så fint att galan verkligen är tillängnad våra underbara maskrosbarn som jag ska börja hämta upp på centralen om en timme!! Sen ska vi hänga hela dagen och fixa å greja, sen är det smink, genrep och 19.00 drar det igång på Berns! Min mamma, moster, svåger, granne och vänner sitter i publiken och det känns jävligt fint det med.

Kommer lägga upp massa efteråt!! Ha en fantastisk kväll ni fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0