Hippie

Måndagen gick jättebra och var hur kul som helst! Hämtade Kitty på stationen och sen gick vi en lång vårpromenad (visst är det vår nu?) Jag hittade till och med snödroppar! Vid femtiden kom en reporter från sveriges radio hem till mig. Jag trodde att det skulle vara en gammal gråhårig gubbe så jag blev lite förvånad över att de hade skickat sveriges snyggaste kille hit. Sen åkte vi till Södertälje där vi mötte upp Therese, björn, kalle och en till tjej från lägret som hade kommit för att kolla. Först körde björn och det var kul att se honom in action. Efter det Kitty som var så JÄVLA grym!!! Kände mig som en stolt mor.

Nästa dag (igår) skulle vi upp klockan 6 så jag var rätt trött. En kaffe senare och lite is-snubblande satt vi i vår för dagen hyrda skåpbil på väg till Hälsningland. Jag, therese och Björn. Det var ca 1,5 meter snö utanför VÅR GÅRD så det var bara att börja skotta. (Eller jag och Therese såg på medans Björn svettades) Fem timmar senare var vi klara, och hade burit in en miljard grejer i huset. Gården är så stor. 16 små hus och två stora hus. Det är svårt att se framför sig att vi kommer att hänga där HELA sommaren. Det kommer att bli galet kul! Vi kommer inreda husen precis som vi själva vill. Jag tänker lite på filmen "tillsammans" där dom bor i ett kollektiv och åker runt i en hippiemålad buss.

Här kommer lite bilder från i måndags.



Föressten hittade den här bilden när jag googlade på "hippiebuss". Ska vi köra på en sån tycker ni?






Kommentarer
Postat av: Anonym

aww shit vilka snyggingar vi är! ;)

2010-03-10 @ 18:46:09
URL: http://kittymjaooou.blogg.se/
Postat av: Celicia

SÅ SÖTA NI ÄR!



HAHAHAHAHAHHAA! HIPPIEBUSSEN, SNÄLLA!!!

Ser Björn i den med rastaflätor!!!!!! HAHAHAHA!



Åh, jag är trött.



PUSS

2010-03-10 @ 19:23:11
URL: http://celiciahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0