Uppdatering

Dålig uppdatering igen. Jag kan ju börja där jag slutade sist. Hassela var underbart. Vi var där i två dagar men ett tips är att åka dit bara över förmiddagen. Då kan man äta lunchbuffé, simma, bada i varma källor utomhus, ångbasta, gå på yoga, karate eller chilla i en solstol. Dessutom får man världens skönaste morgonrock, tofflor och badkläder att ta med hem. kostar ca 800 kr. http://www.yasuragi.se/

Den här veckan har det hänt mycket. Det känns så otroligt skönt att det äntligen börjar ge utdelning av allt jobbsökande, springa på intervjuer, ringande, tjatande och mejlande. Eftersom jag ska jobba på läger (maskrosbarn) i två månader i sommar så kan jag inte börja på ett heltidsjobb. Så jag ska pussla med lite olika roliga deltidsjobb så att jag kan hjälpa Therese och de andra med lägerplaneringen. Kommer att jobba på maskrosbarn ca 40 % och det känns jäkligt kul! www.maskrosbarn.org Utöver det har jag nästan fått klart att jag kan jobba på 1. Café Edelwess(helger, lunch) 2. Nannystockholm (måndag och onsdagar hos en fransk familj i enskede och ta hand om en tvåårig flicka. 3. Ambulerande receptionist för ett rekryteringsföretag, ca 1-2 ggr veckan. Det känns kul. Gillar att inte ha ett 9-5 jobb eftersom jag hatar tidiga mornar haha !

Idag ska jag och björn ha tre intervjuer på kontoret på kungsholmen med eventuella framtida ledare. Kul!
just det. Igår var jag på middag hos min äldsta killkompis, världens finaste Tony. En sak vill jag bara säga till er flickor. TAPPA INTE ERA KILLKOMPISAR bara för att det kommer in någon svartsjuk pojkvän i bilden. Det är så lätt hänt, men det är värt att kriga för. Vänskap är så mycket mer värt.  

kände att det här blev ett ganska så informativt och tråkigt inlägg. Förlåt för det. Återkommer snart med något snaskigt istället. Kanske lite naket?



Mammsen och största systern


Kommentarer
Postat av: Celicia

Åh så mysigt! Betyder det att du kommer vara med på AlLA perioderna?? :)

I'm on period 2.



Häärligt att jobbet fixat sig till slut. Du kan ju välja och vraka!



Du kan dessutom utesluta det sista du skrev. Tror inte att jag vill se eller veta ;)



KRAM fiiina!

2010-03-05 @ 16:23:15
URL: http://celiciahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0