En dag på kontoret



Gud vilka fina människor vi intervjuade idag. Björn bara tjatar om att jag raggar på alla killar jag intervjuar men jag ser bara ut på ett speciellt sätt när jag lyssnar intensivt! På måndag kommer lilla Kitty hit och bor hos mig. Vi ska göra en intervju och sen ska hon och Björn uppträda i Södertälje på internationella kvinnodagen 8 mars kl 21.30. Är ni i närheten så kom dit!! Det kommer att bli SÅ GRYMT!! Nej hörni. Dax att njuta av att inte göra någonting denna fredagskväll. Ha en fantastisk trevlig helg alla !

Kommentarer
Postat av: :))

Första bilden, erkänn att du gör kyckling dansen där? :) Yeees, vi ses på måndag 11.10, eller om du ska sova länge sitter jag ju där och väntar tills du vaknar ;)

2010-03-05 @ 20:51:44
URL: http://kittymjaooou.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nej ja ska nog försöka komma upp innan 11 ;)

2010-03-06 @ 01:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0