Lugnet före stormen...

Nu åker jag till Hälsingland! Är borta till den 2:a juli. Sen är jag hemma en hel månad! Ska dela en lägenhet i Hornstull med min kusin och bara hänga i Stockholm, sen ska jag åka en vecka till Estland med mamma o pappa och bo på ett spahotell. Kommer vara rätt välbehövligt tror jag efter att ha delat rum med 10 andra och jobbat 12 timmar om dagen. Dessutom ska jag på bröllop och sen åka på kryssning med mina fina vänner. Kommer nog att jobba lite också . I augusti startar sista lägerperioden och då åker jag iväg igen i två veckor! Så ser min sommar ut.

Nu håller Tony på att flytta in här. Har nämligen hyrt ut lägenheten hela sommaren. Han har tagit med sig ALLT från förra lägenheten så nu känns min etta mer som en lagerlokal.. Men det är kul att ha honom här! Då kanske jag kan komma hit och våldgästa honom i sommar och han kommer inte våga kasta ut mig.
Christine från Göteborg har bott här också så hon håller på att packa ihop sina grejer. Det är lite kaos idag för jag ska ju också packa och flytta över alla mina grejer till Enskede i natt.

Ville bara uppdatera er lite. Hoppas att det inte regnar mer och att vi alla får vara lyckliga och glada i sommar.
Puss och kram  !

Kommentarer
Postat av: Svågern

Och vi då?

När ska du hänga med oss?

När ska du hänga med dina systerbarn och ta hand om dem så att vi kan glassa lite?



Då?



Hade du tänkt?



Jaja.

Ha det super och hälsa!



/Svågern

2010-06-14 @ 07:44:45
URL: http://jantefrizon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0