Utpumpad

Kom hem igår kväll efter tre galna veckor i Hälsingland på maskrosbarn - läger. Mycket kärlek och mycket tårar och just nu så vill jag bara sova. Sova i hundra år och vakna lycklig och utvilad. Problemet är att jag inte kan. Jag har varit igång så länge att jag är helt speedad. Jag KAN alltså inte chilla. Vad fan gör man?
Prövat allt. Spikmatta, avslappningsmusik, tända ljus...

Igentligen ville jag bara gå ut ikväll och dricka öl med Tony och skita i allt, fast jag inser att det inte hade varit någon bra idé.. Neej här ska KOPPLAS AV. Tänkte ta en långdusch (förutom att varmvattnet här hemma tar slut efter 10 minuter) och sen läsa någon riktigt jävla tråkig bok så att man kanske somnar av uttråkning.

Jag tror att det är så här det är innan folk  " bränner ut sig " Dom kan helt enkelt inte chilla för hjärnan är uppe i varv konstant.

Idag fick ja i alla fall nycklarna till min lägenhet som ja ska dela med min kusin i sommar, på Heleneborgsgatan vid Hornstull. En jättefin ljus trea med tillhörande katt som heter Miles. Flyttar imorgon, så det är bara att komma förbi och hänga.

OCH TACK alla fina underbara ungdomar och ledare som jag har fått chansen att lära känna under lägret. Ni visar att det finns hopp för mänskligheten. Lägger upp bilder senare när jag får tid.



kram och mycket Kärlek från mig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0