Estländsk papperstrosa i tangamodell

Hej! Andra dagen här i Estland. Befinner mig på ett spa med mamma och pappa. Har precis varit på gymet och snart ska vi äta middag i den mysiga staden här men jag tänkte bara berätta en rolig grej först. Skulle få gå på en behanling förut och valde klassisk massage. Nacke och rygg alltså tänkte jag. Satte på mig en bikini och en morgonrock och klev in i massagerummet där en medelålders Estländsk kvinna väntade. Hon ger mig en papperstrosa i tanga-modell och ber mig att ta på den. Take off, säger hon och tittar sedan på min bikiniöverdel när jag har behållit den på. Tangatrosan var i storlek xxL och satt väl inte riktigt kvar där den skulle. Sen kör hon massage på HELA kroppen, fram och baksida, inklusive rumpa och bröst, och lyfter och vrider på mina ben. Det var underbart härligt i alla fall så jag sket i min svenska blyghet och särade glatt på benen. Hoppas jag inte får en manlig massör nästa gång...



....................... .......................................

Jag och mami på en uteservering för några timmar sedan. Vi ses snart älskade vänner!

Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt Cecilia!

Alltid roligt att läsa om dina äventyr och upplevelser=D Njut av Estland och sommaren i övrigt!!!!!



KRAM~¤~

2010-07-09 @ 23:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0