Ett bröllop och en födelsedag

Tack alla för en jättefin födelsedag! var på stranden och stekte på dagen med vänner och min härliga syssling från Israel, som har varit i Sverige hela veckan. Sen hade mina föräldrar fixat kalas hos dem och efter det drog jag med mig min släkting ut till ett ställe som hette Gården och låg på Norra Bantorget och mötte upp lite kompisar och tog en drink. Då var man 23 och ÄNTLIGEN kommer man in på Patricia! (haha) . Idag är jag trött och seg i huvudet av tankar. Men i natt fattades ett bra beslut i alla fall. 

Var på bröllop för min kusin Adina i lördags. De hade hyrt en båt vid södermälarsstrand och det var jättelyckat! Här är lite bilder som Felix Reychman tagit.




Kommentarer
Postat av: Ida

Fantastiska bilder - dina ögon glittrar och glimmar=D!

2010-07-25 @ 22:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0