Vad säger ni, Ska vi inte skita i februari i år?

Sitter i skolan nu. Det snöar väldigt mycket utanför fönstret. Idag ska jag på en intervju för ett cafe (håll tummarna att jag får det!) Och sen ska jag träffa Björn ikväll och gå igenom alla ansökningarna igen. Och så får vi en chans att gå ut och käka middag! Trevligt tycker jag.

Igår var en känslomässigt jobbig dag men som slutade på ett väldigt bra sätt... Behöver inte gå in på detaljer men det känns riktigt ordentligt att gå i "terapi" varje vecka och det rör upp mer grejer än vad jag trodde. Men jag tror att det är bra. Ibland måste skiten ut. Tror dessutom att det är bra att veta varför man handlar på det sätt som man gör. Hellre gå igenom det nu än när man är 50 och det kanske är för sent att ändra på.

Igår hann jag dessutom med att planka in på friskis och svettis med min kusin, gå på balett på operan med mamma och pappa och att träffa Kalle och dricka en Singha på Kalles favorithak "thailändska tigern" eller vad det nu heter. Det är ett halvdeppigt ställe med en ladyboy som sjöng kareoke och som har neonfärg målat på väggarna och träinredning och en uppstoppad tiger. Men det är tydligen genuint.

Är det någon mer än jag som längtar till sommaren? Jag skulle kunna offra någon mindre användbar kroppsdel för att få sätta fötterna i varm sand just nu. Det var allt från mig idag. Kram !

Kommentarer
Postat av: svågern

Fimpa februari? Jag är så djävla på!



Terapi är bra. Och det är helt rätt att ta det så tidigt som möjligt!

2010-01-27 @ 21:45:04
Postat av: Mjau ;*

Den som inte längtar till sommaren lär vara eskimå

2010-01-28 @ 19:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0