sista natten med gänget ..

I morse kom dom och hämtade mina kissar från katthemmet för dom skulle adopteras bort. Tack för den här tiden. Nu har jag skrubbat bort kattsand från badrumsgolvet och dammsugit bort jord och annat som har funnits på mitt golv de senaste veckorna. Ska bli underbart att få sova en hel natt utan att vakna i panik klockan 5 av att någon biter dig i fötterna.

Idag ska jag träffa Michaela som ska åka iväg och backpacka i tre månader. Känner att jag vill ge henne systerliga råd som att prata inte med någon främling och ha alltid pengarna i skorna och ät inte mat från gatan. Och sen inser jag att jag har blivit en rädd gammal tant. Jag måste verkligen iväg själv snart innan man sitter här med barn och man och 9-5 jobb och lån. Jag säger till när jag har fått ihop 50 000 då jävlar.

Sen ska jag på bio med min mor och se på snabba casch. Det kommer bli kul! Eftersom jag ju vill berätta allt för er så kan jag också säga att jag igentligen skulle på "dejt" ikväll. Gud vad jag älskar det utrycket. Känns väldigt mycket Amerika och medeltid. Läs inlägget "garderobsragg" så får ni veta med vem, hihi. Fast det kanske inte är så mycket att skryta med eftersom vi inte ska träffas nu . Jaja jag bjuder på det.

Vi måste se till så att jag får ett jobb snart också. Ok jag litar på er. 


Syskonkärlek ♥







Kommentarer
Postat av: Tess

Underbara kissar!! Kanske snor bilden av dig..

2010-01-19 @ 20:33:48
URL: http://tessharkul.blogg.se/
Postat av: Svågern

Vet du, maten från gatan är nästan alltid den bästa. Det är på restauranger man blir sjuk!

2010-01-20 @ 09:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0