tjock och glad

Är hemma hos min syster och hennes man och deras två barn och två katter i Farsta. Jag ska sova över här och alla har redan gått och lagt sig. Har verkligen varit en skön dag. Var och tränade i morse (är så glad att jag har hittat en träningskompis!) och sen åkte jag hit på middag och sen såg vi en Bond-film och fikade. Har funnit något slags lugn i mig de senaste dagarna som beror på att jag kommer att börja jobba snart så det är bara att njuta av ledigheten istället för att ha magont av oro för framtiden. Det kommer ju att lösa sig, jag vet ju det.

Min syster tipsade mig om www.rosabussarna.se och jag har suttit och dregglat på deras resor nu i en timme. Allt verkar helt fantastiskt, men tyvärr lite för dyrt för mig. Men tänk själva, färdas genom ett främmande land på andra sidan jorden tillsammans med en massa människor man inte känner men som kommer att bli dina bästa vänner. Man upplever saker ihop och testar sina gränser. Tror det skulle vara galet spännande! Kolla upp det om ni är intresserade!

För övrigt har jag haft en bra helg. Var ute i fredags med Emilie och hennes vänner på söder och igår var jag med Carro och Jens på berns och på Pontus. Trevligt! och igår var jag hurtig och gick på djurgårdspromenad med min kusin och fikade. Tog lite fina bilder som jag kan lägga upp sen. En annan rolig och bra sak är att Therese kommer hem från 5 veckor i Philippinerna ikväll ! Gud vad jag kommer att terrorisera henne nu.

Det var allt för ikväll. Känner att jag borde skriva något mer roligt och insiktsfullt, men det får bli en annan gång! Godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0