Idag är jag bäst

Jag fick godkänt på min B-uppsats! Det känns så jävla skönt, för jag har verkligen kämpat med den och inte haft någon hjälp eller handledning. Jag var så stressad i natt för opponeringen att jag knappt sov någonting och mådde illa av nervositet när jag åkte till skolan. Men det gick jättebra och var ingen fara alls. Skumt det där, hur redovisningssituationer verkligen kan få en att freaka ur.

Gissa vad jag ska göra nu? Jag ska gå och discobowla med min mamma! Det kommer att bli sjukt intressant. Min fina lilla mamma. Vi kommer att rocka gullmarsplans bowlinghall.


Kommentarer
Postat av: Svågern

Ja, du ÄR verkligen bäst.

Stort grattis!!!

2010-01-16 @ 10:25:01
Postat av: Anonym

Helt klart bäst Cicci!!!

2010-01-26 @ 16:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0