Tisdagsplaner

Vaknade efter 10 timmars sömn och känner mig lite som en klubbad säl. Alltså lite yr och klumpig. Gillar inte att sova till klockan 12 på dagen men jag vaknar helt enkelt inte av mitt alarm. Det är som att min hjärna är smartare än vad jag tror. Den VET att den inte måste gå upp så den ignorerar alarmet när jag inte har något som jag "måste" göra. Hur som helst. Min to do lista idag ser ut som följande:

  • Söka några jobb/ringa samtal
  • Åka till biblioteket och jobba 15.00 - 18.00
  • Gå igenom ansökningarnana till intervjuerna imorgon med maskrosbarn.
  • Åka till IKEA vid 7 tiden köpa det sista till lägenheten
  • Gå på bio kl 9 på Heron city (Jag och min mamma kom inte iväg igår) och se snabba cash.

Jag och ledar-Björn ska hålla i rekryteringen för maskrosbarnslägret och imorgon kommer vi hålla i intervjuer hela dagen, på ett kontor på kungsholmen. Nästa intrervjupass är på lördag i södertälje. Det kommer bli SÅ ROLIGT! Känns som en väldigt viktig uppgift, eftersom det är ledarna som på sätt och vis utgör lägret (om man bortser från alla underbara ungdomar). Om inte ledargruppen funkar så kommer det heller inte att bli en bra sommar. Om det är någon som känner någon som ni tror skulle bli en grym ledare i sommar så be han/henne skicka ett mejl till [email protected].


Förra årets ledarstab!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0