Äntligen fredag!

Idag är jag glad! En bra kontrast mot allt depp. Jag var på en intervju imorse som gick jättebra. Det kändes verkligen rätt så fort jag klev in på kontoret. Företaget heter e-data och är ett konsultföretag med it-inriktning. Dom ligger på Karlavägen i samma byggnad som JMK. Dom var bara några få anställda och allt var väldigt mysigt. Mitt jobb skulle vara att boka in möten med deras kunder och presentera deras tjänster. Jag har inte fått jobbet än, men det kändes väldigt bra när jag gick därifrån...

Dessutom har jag kommit på en plan. Jag gillar att göra planer. För det mesta går inte riktigt mina planer igenom, men denna ska fanimig göra det. Och det är en bra plan.

Ikväll ska jag gå ut på söder. Klockan 9 ska jag möta upp Emilie och John för att dricka lite öl på Cophangang (ja jag vet inte hur det stavas) och sen vidare någonstans. Ska möta upp en fd. klasskompis också, så det blir kul. Lite konstig kombination av människor men jag gillar det!

Jag har fått två superfina tavlor skickade till mig av min underbara svåger (smör smör) på lite bilder. Den ena är ett collage av bilder från Israel och den andra är ego-bilder på mig från fotograferingen i höstas. Jag bryr mig inte om det inte är ok att ha bilder på sig själv på väggen. tyckte det var coolt i alla fall!

Nu ska jag laga middag och duscha och byta om. Någon som gissar på att jag kommer komma försent? ;)


g


Kommentarer
Postat av: Kitty Mjauu bitches ;*

klart man kan ha bilder på sig själv på väggen, det är toppen om man har bra självförtroende =)

2010-01-31 @ 16:11:11
URL: http://kittymjaooou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0