Fredag hela veckan

Hej mina vänner. Har spelat badminton på morgonen, bakfull, och känner mig sjukt stolt över migsjälv! Ikväll ska jag på middag hos mamma och pappa och sen ska jag gå och se filmen an education på bio. Är så trött på kommersiella feelgoodfilmer just nu och det känns meningslöst att lägga ut hundra spänn på en film du redan vet hur den kommer att sluta. Känns lite som en industri med samma skådespelare om och om igen. Konceptet giftemål, olycklig kärlek, jobbiga svärföräldrar och grabbgäng på svensexa känns lite uttömt.

Igår var jag och åt creps på fyra knop på götgatsbacken. JÄTTEGOTT och prisvärt! Sen var jag en snabbis på Ljungrens och på Bauer.

Bilden är från igår när jag var barnvakt åt min ettåriga systerson EINAR för första gången! Det gick över all förväntan och efter en stunds lekande däckade han med fjärrkontrollen i ett stadigt grepp. De är så söta de små liven.




Jag och däckad bebis

Kommentarer
Postat av: Svågern

Lätt bästa barnvakten någonsin. Bara säg till vilken muta du vill ha nästa gång!

2010-02-06 @ 23:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0