Roliga saker som folk säger och gör

Ibland hör jag någon rolig konversation på tunnelbanan/bussen/i klassrummet och tänker att jag ska skriva ner det. Folk säger jämt så jävla mycket dumma saker och här är ett litet urplock från gårdagen. Roligt tycker jag i alla fall!


Lodis på gullmarsplan. Jag (icke rökandes)

- Du snälla kan jag få köpa en cigg av dig?
- Nej tyvärr. Jag röker inte.
- Jo men sjyssta. Du kan få byta en mot jordens bästa röka.
(Plockar fram en liten påse ur fickan)
- Nej tack


Diskussion i skolcafeterian angående stureplan.se och deras bilder.

Klasskompis Thomas
- Igentligen ser man alltid bäst ut på bild efter ett par öl.
Då vågar man se lite porrig ut !


Jag och min vän Karl ska spela badminton

- Torka bort läppstriftet
- Varför det?
- För att det ser ut som att du ska ut på planen och suga lite kuk


Karl apropå absolut ingenting i mitt badrum

- Brukar du bajsa i duschen och sen gömma det i golvbrunnen?
- Nej
- ....
- Ibland undrar jag vad jag får allt i från


Kommentarer
Postat av: Svågern

http://www.tjuvlyssnat.se/

2010-02-17 @ 07:11:08
URL: http://jantefrizon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0