Dagens bikt : Fejktuttar

Sitter och väntar på att min kusin ska bli klar (vi är minst lika sega så då kan ni som känner mig eller någonsin har försökt boka en tid med mig förstå hur lång tid det tar för oss att bli klara båda två.) Fy fan vad snygg jag är ikväll. Har precis färgat håret MÖRKT och det blev fint. Dessutom älskar jag att ha en anledning att ha röda läppar, prickig klänning och massa eyeliner. Ikväll är det klubben "rocketroom" på Debaser, slussen. 50-tals musik, liveband och rockabilly. Tredje gången jag och Sanna är på det så det börjar bli lite som en trevlig tradition. Dessutom jobbar en trevlig kille i garderoben. (!)

Nu till min bikt. Jag känner att jag måste bjuda lite mer på migsjälv så att ni ska fortsätta läsa. Ikväll har jag dubbla BH:ar. Har inte haft det sedan högstadiet (när man sprang runt i små maglinnen och alla killar var tuttfixerade och jag var platt som en pannkaka). Men jag rättfärdigar mina fejktuttar ikväll med att det ju nästan är maskerad så då borde det väl vara okej? Nu kanske ni tycker att det här går under rubriken "falsk marknadsföring" fast det gör ju i och försig smink också.

Sen tänkte jag passa på att berätta lite om mitt nya jobb. Det har sammanlagt varit inne ca 5 kunder hos oss sen jag började igår. Jag har sålt EN mp3 spelare till en gammal gubbe.

PÅ mitt kontor jobbar ett litet gäng assköna människor. Min chef är en typisk säljare med bakåtslickat hår och blanka skor och välstruken skjorta. Han pratar i telefon hela tiden och säger saker som att - det är mycket nu! Mycket att göra i affären! Stessigt som fan! Han pratar om stora planer. Jag ler mest och försöker att se intresserad ut och som att jag förstår skillnaden mellan mp3 och mp4.

Nu ska jag nog ringa och stressa min kusin igen. Ha en underbar helg!



Kommentarer
Postat av: Celicia

Du är teknikens under!!!!! ;)

Ska jag säga som satte igång japansk tangentbord på ipod touchen och fattade inte vart å,ä och ö tog vägen...



Skillnaden på mp3 och mp4 är att i mp3 kan man bara ha musik och i mp4 kan man ha musik, bilder och videos!

Sedan finns det mp5 också, då kan man ha video, musik, bilder och dessutom finns det en kamera.



(finns ju samma med ipod, finns ju med kamera, utan kamera, utan videos, utan bilder, med videos, med bilder, utan kamera.. Kan hålla på i evigheter!)

Ja, sjukt onödigt!!! :)



PUSS!



Onödigt lång kommentar! HAHA!

2010-02-19 @ 23:15:56
URL: http://celiciahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0