Alla dagar är alla hjärtans dag

Hej sötnosar. Jag vet att jag är värdelös på att uppdatera men här kommer i alla fall en liten sammanfattning av helgen och se senaste dagarna.

I fredags hade jag och Therese tacokväll och såg filmen "the boat that rocked" vilket var ännu ett filmtips och en film ni måste se! Handlar om 60-talet och rockmusik och ett gäng som sänder radio ute på nordsjön eftersom den typ av musik på radio var förbjuden i england. En rolig feelgood film med bra musik och en otroligt sexig kille i huvudrollen.

I lördags fick jag ÄNTLIGEN tvätta!! Och ja ni förstår ju lyckan i att få sätta på sig ett par rena OCH snygga trosor igen. Det är obeskrivbart. På kvällen följde jag med min vän Lina på en inflyttnings/födelsedagsfest på Kungsholmen. Måste ändå medge att allra roligast hade vi hemma hos Lina när vi gjorde i ordning oss och dansade till Michael jackson. Festen var kul med mycket folk osv med ibland känns det lite pretto att vara på hemmafest med folk 25-30 år där den ständiga frågan är: jaha, så vad jobbar du med? Jag vill ju hamna i konstiga disskussioner, dansa, flirta och shotta. Jag vill inte prata jobb (eller min frånvaro av jobb.) Lite så känner jag ibland att jag vill spy på alla trevliga normala och duktiga människor. SÅ jag åkte hem vid ett-tiden. MEN DÅ träffade jag två assköna göteborgare och gjorde något som min mamma hade satt teet i vrångstrupen av att höra. Jag gick nämligen ut och drack lite öl med dom istället, innan jag åkte hem vid två. SÅNT tycker jag om. När saker är oplanerade och spontana och inte så anala.

I söndags var det ju alla hjärtans dag om nu någon i sverige har missat det. Har en otrolig hat-kärlek till den dagen men det orkar varken jag gå in på eller ni höra på just nu så vi lämnar det. Men den dagen gör att alla singlar känner sig misslyckade och alla i förhållande får panik för att dom inte är tillräckligt romantiska. Eller har jag helt fel nu igen? kanske bara är jag som överanalyserar allt och är lite nervöst lagd.

MEN HUR SOM HELST så var det okej på den fronten igår eftersom jag på något sätt har lyckats fånga en karl på kroken och blev bjuden på middag. Var lite nervös att han skulle få för sig att köpa rosor eller något annat jobbigt men det blev bara film och pasta som tur var.

OCH idag, måndag sitter jag i skolan. Idag ska vi fokusera. Idag ska vi skaffa ett jobb till Cissi. Önska mig lycka till!
Puss på er ♥



Tacos är ju sjukt gott.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Mina fester är bäst; de bjuder både på hångel och järn mängder ;) Du skulle ha följt med oss ut i lördags, vi hittade mamma och Peo på Berns som vi festade loss med haha, skitkul!



Btw firades alla hjärtans dag här hemma i soffan med en rejäl bakfylla och huvudvärk. Kul!



Ringde du Uffe?

2010-02-15 @ 20:43:14
Postat av: TILL BORG

Ja jag får hänga lite mer med er. Kanske blir det något tvillinghångel också om man har tur! =)



Ja ringde Uffe. Han sa att någon som hette Mia skulle ringa upp mig men det har hon inte gjort än.

2010-02-16 @ 15:45:46
Postat av: Caroline

Haha i så fall vill jag inte veta!

2010-02-17 @ 17:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0