En bra start på veckan ...

Hej älskade vänner! Jag är äntligen frisk och det känns underbart. Idag var första dagen som det på riktigt kändes som vår ute. Jag satt en stund vid skaterinken på sveavägen. Solade i bara kortärmad klänning, drack en kaffe och njöt.

Hade dragit ut min kurator på en promenad innan. Föreslog att vi skulle ha vårt samtal utomhus istället för på hennes rum. Tror hon tyckte det var skönt och så fick man förena nytta med nöja. Terapi + promenad = effektivitet. :)

Vid fyratiden var jag barnvakt åt en av mina tjejer, Amanda 5 åt. Vi klädde ut oss till påsk-kärringar och flög runt på varsin sopborste i huset. Sen lekte vi att jag var en elak och galen doktor som var tvungen att gå i snäll-skola hos henne. När jag sa något elakt så fick jag kvarsittning. 

Så har min dag sett ut! lägger upp lite bilder från i helgen/veckan. I söndags var jag, Denise och Therese på Bounce i ett fullsatt Globen. Häftigt! Och igår kväll var Tony och hälsade på. Vi gjorde en supersallad och tittade på gamla kort från när vi var små fjortisar. Blir alltid så glad av Tony, han är nog den mest positiva människa jag känner!

Just det, igår på dagen var jag på ett möte på ett advokatkontor för att försöka övertala dem att sponsra oss för vår maskrosbarnsgala. Var supernervös innan men det kändes som att det gick bra! På fredag åker jag till Hälsingland till vår gård. Vi ska fixa, måla och greja och så klart fira lite valborg!

Hoppas ni alla får en skön vecka!
Mycket Kärlek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0