Det var det här med självdiciplin...

Min helg har varit väldigt lugn och mysig. Var hos Therese och invigde hennes nya lägenhet på St erikssplan i fredags. Igår var vi ju och plockade svamp i Tyresta hela dagen och på kvällen däckade jag och Therese hemma hos mig. Vi åt varma mackor och såg på Björn Gustavssons film och skrattade. Varför är man helt förälskad i honom och tycker att ALLT han gör är gulligt?

I veckan fick jag ett jättefint rosa kuvert med posten. Ni vet på riktigt. Ett BREV. Det var från världens sötaste tjej från lägret. I det låg ett armband och ett kort. Tack så mycket gulleunge!  

Idag är det söndag och det betyder plugga. Jag är värderlös på att komma igång, även om det är rätt kul när jag väl börjat skriva. Det är som en mental spärr. Kommer på en miljon grejer som jag borde göra först. Typ blogga.
och kolla facebook. Och läsa igenom alla mina sms. Och göra mer te. Och kanske lite lunch också. Och sätta på musik. Och byta musik. klappa katten som ligger bredvid. Och ringa någon. Och borsta tänderna. Och kissa. Och spegla mig. Och klämma en finne. Och noppa ögonbrynen. Och börja läsa en gammal tidning som råkade ligga framme. Ja ni fattar.

Men nu gör vi ett nytt försök. Puss och hejdå


  Jag hade inte bangat på Björn Gustavsson.


 
Här sitter jag nu




Fredagsmys med tjejerna



Titta vilket fint brev och armband jag fick !









Kommentarer
Postat av: Anonym

ibland är det kul att få annat än räkningar ju ;) ?

Hahaha jag skrev fel adress först, där av den blå pennan, HAAHAHHA du är föör sööööt

puss!

2009-09-13 @ 17:18:44
URL: http://kittymjaooou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0