Garderobsragg

Godmorgon!

Vaknade precis och är lite stessad för om två timmar går bussen till Carros pojkväns Jens landställe där vi ska ha en kräftskiva! Sover över där också. Men jag måste bara berätta om gårdagen! Jag, min vän Emilie och min kusin Sanna var alltså på Debaser, rockabilly klubb. Det var så jäkla kul. Skippade 50-tals oufiten och körde på svart klänning, stövlar och röda läppar. Min kusin tyckte jag såg prostituerad ut. Det roliga med kvällen var att det kändes precis som att ha blivit zappad tillbaka till en svettig klubb på 50-talet med brylkräm, bugg, tyllkjolar..frisyrerna, kläderna, taueringarna. Allt stämde. Och det var sån energi från livebanden.
Sen fick jag ett ragg. tror jag. Det gick till så här. I garderoben jobbade en sjuuuukt söt kille som jag flirtade lite med för att slippa betala. Innan jag skulle gå gjorde jag något fruktansvärt pinsamt och något som är väldigt olikt mig. jag gav honom mitt nr och skrev en liten lapp. Och imorse när jag vaknade hade jag fått svar. Okej tänker ni. Det var väl inget, så gör folk hela tiden. Ja men inte jag!! Borde bli lite bättre på det här med att ragga. Sen åkte jag i alla fall hem och åt mitt sedvanliga fyllekäk: Tonfiskpasta med tomatsås.



Okej nu ska jag göra i ordning mig och sen iväg till Norrtälje, hörs imorgon!


   

 J  

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm du såg inte ut att vara prostituerad på bilderna iallfall :p

2009-09-05 @ 17:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0