UPPSALA ÄVENTYR!

Igår var jag i Uppsala och hälsade på min syster och hennes pojkvän. Vi har inte träffats på kanske ett halvår så det var väldigt kul. Måste bara säga att Uppsala nog är Sveriges mysigaste stad! Vi kollade på slottet, domkyrkan, botanska trädgården och promenerade längst vattnet. Tänk vad kul att plugga där! Och helt plötsligt kommer ett tåg av halvnakna glada människor med prideflaggor. - Välkommen till uppsala, säger min syster.

Tog tåget hem vid halv elva och somnade på en gång. Nu har jag sovit i 10 timmar och vaknade för en stund sen. Men det behövde jag. Ska iväg till skolan nu och träffa Theres (stavade jag rätt nu?) och plugga ett par timmar och kanske jobba någon timme på biblioteket också.
Ikväll kanske jag ska göra något spännande... . ♥

Här är lite bilder från gårdagens äventyr!

    


Kommentarer
Postat av: Tess

Kära sesilia. Mitt namn stavas: TERESE!!!!!!!!!!!

Kul att du bloggar ofta nu:) Ses imorn söta. puss

2009-09-08 @ 18:38:52
URL: http://tessharkul.blogg.se/
Postat av: Caroline

Shit Cissi, som Therese fast utan h - svårt?

2009-09-08 @ 19:44:33
Postat av: storasyster Lisa.

Yes, vore jättekul om du valde att plugga här. Du är väldigt bra på att skriva också Cicci, formulerar dej bra och fångar (blogg)läsaren.

2009-10-04 @ 11:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0