Stringtrosans vara eller icke vara

Okej måste slänga ut en fråga här. String eller vanliga bomullstrosr? Hipster, mamma-modell eller spets? Hade en hetsig diskussion om detta med en manlig bekant i helgen. Han hävdade att ALLA killar gillar tjejer i porriga trosor (och då menar han spets, string och rosetter och sånt, så små som möjligt) Jag menade att det är svettigt och äckligt och obekvämt och att det är en del i att vara fjortis. Att killar (män?) idag föredrar "vanliga" trosor, typ svarta eller vita i bomull. Inte fula, hängiga urtvättade trosor utan typ boxermodell. Från HM. Storpack. Ni vet.
Att ha rosa string med texten "hello kitty" kan väl inte vara upphetsande? Eller? Är killar bara rädda för att inte verka politiskt korrekta?  
Jag är förvirrad. Jag som trodde att vi var inne i en ny tid nu. Men har jag fel?







Kommentarer
Postat av: Kalle

Jag tror nog minsann att du just la dina egna ord i din bekantas mun! "ALLA KILLAR" har vi väl aldrig pratat om... meeen jaja, alla som vill ha blöjtrosor får såklart ha det =)

2009-09-13 @ 19:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0